Še ena kulinarična

Te dni z vami delim nekaj kulinaričnih. Ker se je malo shladilo, bo tudi za štedilnikom lažje. Spodnji recept vam bo prišel prav v naslednjih dneh, ko bo menda spet vroče.

Če imate v vrtu dovolj bučk jih lahko uporabite na veliko načinov. V službi smo se zadnjič lotili priprave bučkinih palačink. Še dobro, da imamo v podjetju kuhinjo in pa nekaj časa za pripravo malice. Recept sem našla na Okusno.si, čeprav ga skoraj ne potrebujete, ker je vse skupaj zelo enostavno. Sama sem dodala tudi malo naribanega mladega krompirja. Se mi zdi, da je okus še boljši. Še moški del se je strinjal in na koncu smo vse zmazali. Aja, pa kakšno omakico naredite za zraven. Sama ne kompliciram: kisla smetana in svež drobnjak, malo soli in popra.

Sestavine za 4 osebe  

  •  

  • Priprava

    • Bučke očistimo, operemo in drobno naribamo. Naribane bučke stresemo v cedilo in zmešamo z eno žličko soli. Cedilo namestimo nad umivalnik ali večjo skledo in pustimo stati eno uro, da se iz bučk izloči odvečna voda.

    • Vejice bazilike oplaknemo pod tekočo vodo in dobro osušimo. Z vejic potrgamo listke in jih grobo sesekljamo. V večji skledi z ročno metlico stepemo jajci. Dodamo ožete naribane bučke, sol, poper, parmezan in moko. Vse skupaj dobro premešamo.

    • Na kuhalnik pristavimo ponev, v kateri stopimo nekaj žlic masla. Na segreto maslo z žlico polagamo kupčke mase in jih s hrbtno stranjo žlice nekoliko potlačimo, da dobimo približno 0,5 cm debele palačinke. Ko se palačinke zlato rjavo zapečejo na spodnji strani, jih z lopatico obrnemo in spečemo še na drugi strani. Pečene palačinke preložimo na ogret krožnik in pokrijemo, da ostanejo tople. Postopek ponavljamo, dokler ne porabimo vse mase.

    • Pečene palačinke serviramo na krožnike in ponudimo.

    Prednosti

    Bučke so izredno lahko prebavljiva hrana, zato so idealne kot dietno živilo. Energijska vrednost bučk je majhna, a vsebujejo veliko vitaminov in mineralov. Največ imajo kalija, fosforja, kalcija in nekaj mangana. Od vitaminov imajo največ vitamina C, vitamine skupine B in vitamin E. Ker so lahko prebavljive, so zelo primerne za ljudi z občutljivo prebavo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja